fbpx

Už i Váš soused cvičí z pohodlí domova

Využijte unikání metody cvičení, která Vám ušetří spoustu času, pomůže Vám dosáhnout fyzické kondice a zdravého těla.

Zdají se Vám tyto důvody proč pravidelně necvičíte povědomé?

Co když to vše vyřešíme?

Vyplňte kontaktní údaje a trenér se Vám ozve s termíny cvičení.

Získejte ZDARMA zkušební lekci cvičení s BodyBody Home&Office

NEJEFEKTIVNĚJŠÍ způsob cvičení, zde je pár důvodů proč cvičit s námi

Elektrická stimulace svalů se běžně využívá při léčbě poruch pohybového aparátu. Přináší vysokou účinnost rehabilitace, a to bez jakýchkoliv vedlejších účinků.

V Česku tuto metodu úspěšně používá například Klinika tělovýchovného lékařství a rehabilitace Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně, jedno z nejlepších pracovišť svého druhu na světě.

Naši trenéři dodržují všechna nařízení a podmínky. Pravidelně se chodí testovat a veškeré vybavení je po každém tréninku vydezinfikováno a vyčištěno. Díky tomuto přístupu máte zaručeno maximální bezpečí.

U tradičního cvičení váš mozek prostřednictvím elektrických impulsů dává signál svalům, aby se stáhly a způsobily pohyb. Stejným způsobem kontrakci svalů aktivuje EMS, pouze mnohem efektivněji prostřednictvím vnějších impulsů. Sval rozdíl nepozná, ale posiluje účinněji.

Za 20 minut EMS tréninku procvičíte až 90 % svalové hmoty a plně tím nahradíte 90ti minutový klasický trénink.

Klouby se nadměrně nezatěžují tak jako u silových tréninků. Elektrické impulsy aktivují svaly napřímo, a tak na klouby nevzniká tlak.

Stimulovat lze buď všechny nebo jen vybrané svalové skupiny. Lze tak posílit oslabené svalstvo a zmírnit svalové dysbalance.

BodyBody trénink využívá proud nízkého napětí – stejný, který se používá při rehabilitacích. Cvičení je založeno pouze na vyšší efektivitě jinak zcela přirozených svalových kontrakcí.

První výsledky bývají vidět po 6 týdnech. U žen dochází ke snížení objemu v problematických partiích (boky, stehna, pas), u mužů ke snížení obvodu pasu a nárůstu svalové hmoty.

Doporučená frekvence cvičení je, vzhledem k vysokému zatížení svalů, 1x–2× týdně 20 minut. Abyste dosáhli podobných výsledků, museli byste v posilovně strávit okolo 5 hodin týdně.

Tato nabídka není na vždy...

Dny
Hodiny
Minuty
Sekundy

JAK BUDE TRÉNINK PROBÍHAT?

DOMLUVENÍ TRÉNINKU

Poté, co vyplníte údaje pro rezervaci zkušebního tréninku, se vám ozve trenér a domluví vše potřebné.

PŘÍJEZD TRENÉRA

Na trénink nic nepotřebujete. Trenér vše přiveze a vysvětlí. Vy pouze určíte prostor a čas.

PRVNÍ TRÉNINK

Samotné cvičení zabere 20 minut. První setkání je delší z důvodu ukázání a vysvětlení cvičení trenérem, trvá přibližně 60 minut.

Získejte ZDARMA zkušební lekci cvičení s BodyBody Home&Office